Giornale radio


Raiplay

LA TELEVISION PAR FURLAN

LA TELEVISION PAR FURLAN




La  programazion di Rai 3 bis (canâl 810)

 

La programmazione di Rai3 bis (canale 810)

                           

 



 

Tv par furlan e slargjie la sô ufierte!  Daspò la TV dai fruts e rive su Raiplay la sezion Documentaris: di fat, di martars ai 2 di Zenâr o cjatarês i nestris gnûfs prodots, che o podarês viodi jentrant tal sît www.raiplay.it scrivint te striche di ricercje il titul dal program che o cirîs, o dome La Tv par furlan.

 

La TV par furlan amplia la sua offerta! Dopo la tv per i ragazzi arriva su Raiplay la sezione Documentaris: da martedì 2 gennaio troverete i nostri nuovi prodotti, che potrete vedere entrando sul sito www.raiplay.it  scrivendo nella barra di ricerca il titolo del programma che cercate o semplicemente La Tv par furlan.








martars ai 30 di  Avril aes 14.20
in repliche vinars ai 3 di Mai aes 14.20



NINE E OLGHE- CARTONS ANIMÂTS IN LENGHE FURLANE


NINE E OLGHE

“Nine e Olghe” e à tant che protagonistis Nine, une frute cetant curiose cuntun cjâf plen di riçots che e vîf tal Mont di Sot, e la sô miôr amie: Olghe, une nulute blancje. Une dì, cjalant jù, Olghe, che e vîf tal Mont di Sore cul Soreli, la Lune e lis agnis Grisonis, e viôt Nine che e côr daûr dal sô cjapiel e e decît di lâ ju par judâle. Chest al sarà il principi di une grant amicizie e di grandis aventuris in compagnie di Teo, compagn di scuele di Nina.

Cun divertiment e naturalece, vie pe serie, lis dôs protagonistis a acompagnaran i fruts dai 3 ai 6 agns tes piçulis sfidis di ogni dì, tignintju par man e imparant insiemi a capî e gjestî lis emozions.

 

Nine pilote!

 

Nine e vûl deventâ pilote di avions tant che sô none. Olghe e decît di insegnâi cemût fâ, ma lis montagnis russis dal cîl a son pardabon ripidis e a Olghe i ven di butâ fûr. Nine e impararà ce che al vûl dî jessi une vere pilote e vê cure dal so ecuipaç.

 

 

 

 

Martedì 30.4 ore 14.20

In replica venerdì  3.05 ore 14.20

 

NINA E OLGA  -CARTONI ANIMATI IN LINGUA FRIULANA

NINA E OLGA

“Nina & Olga” ha come protagoniste Nina, una bimba molto curiosa con una testa piena di ricci che vive nel Mondo di Sotto e la sua migliore amica: la bianca Nuvola Olga. Un giorno, guardando giù, Olga, che vive nel Mondo di Sopra insieme al Sole, alla Luna e alle zie Grigione, vede Nina rincorrere il suo cappello e decide di scendere ad aiutarla. Sarà l’inizio di una grande amicizia e di grandi avventure in compagnia di Teo, compagno di scuola di Nina.

Con divertimento e naturalezza, nel corso della serie le due protagoniste accompagneranno i bambini dai 3 ai 6 anni nelle piccole sfide quotidiane, tendendo loro la mano e imparando insieme a comprendere e a gestire le emozioni.

 

Nina e Olga    Nina pilota!

 

Nina vuole diventare una pilota d'aereo come sua nonna. Olga decide di insegnarle.Ma le Montagne russe celesti sono davvero ripide e Olga ha la nausea. Nina imparerà cosa significa essere una vera pilota. E prendersi cura del suo “equipaggio”.

 


 

 

martars ai 30 di Avril  aes 21.20
in repliche vinars ai 3 di Mai aes 21.40

IL MONT intune pagjine

Leonardo Zanier

Regjie Dorino Minigutti

Te cuarte pontade di IL MONT intune pagjine il protagonist al è Leonardo Zanier (foto), poete e scritôr nassût a Maranzanis di Comelians, in Cjargne. Te sô vite al à lavorât soredut tal forest, prime in Maroc e po in Svuizare, fasint plui lavôrs come il muredôr, il dissegnadôr e l’insegnant. Il teme de emigrazion al è simpri stât te sô produzion leterarie za sul imprin cu la racuelte di poesiis Libers di scugnî lâ dal 1964. Tra lis tantis peraulis che nus à lassât Zanier, Martina Delpiccolo a ‘nd à sielzudis trê che a metin adun la sô vision dal mont: Cjargne, Partî, Confins.

 

 

 

CESFAM

di Antonia Pillosio

 

O sin lâts a Paluce, tal cûr des Alps Cjargnelis, dulà che al à sede il Centri Servizis pai Boscs e lis ativitâts de mont.

Il centri al ufrìs servizis informatîfs a operadôrs publics e privâts intal setôr de filiere bosc - len - energjie.

O scoltarìn lis vôs dai oms e des feminis dal Cuarp de Forestâl, che a partecipin a un cors formatîf prime dai esams finâi dal concors public.

La formazion e la culture dal Bosc Len viers i zovins a son fondamentâls par garantî la sostignibilitât future dal compart.

 

E cun Giuseppe Vanone, President dal Ordin Dotôrs Agronoms e Forestâi dal F-VJ e Mirco Cigliani, President di Legno Servizi Forestry Cluster, o scuvierzarìn lavôrs forestâi che si fasin in ambients isolâts e che a tocjin teritoris dificii par acessibilitât, pendence e altitudin.

 

 

martedì 30.4 h 21.20
replica venerdì  3.05  h 21.40

 

IL MONT intune pagjine

Leonardo Zanier

Regia Dorino Minigutti

La quarta puntata di IL MONT intune pagjine vede protagonista Leonardo Zanier (foto), poeta e scrittore nato a Maranzanis di Comeglians, in Carnia. Nel corso della sua vita lavora soprattutto all’estero, prima in Marocco e poi in Svizzera, svolgendo lavori diversi tra cui il muratore, il disegnatore e l’insegnante. Il tema dell’emigrazione rimane una costante nella sua produzione letteraria sin dall’esordio, avvenuto nel 1964 con la raccolta di poesie Libers di scugnî lâ. Tra le tante parole che Zanier ci ha lasciato, Martina Delpiccolo ne ha scelte tre che potessero condensare la sua visione del mondo: Carnia, Partire, Confini.

 

 

CESFAM

di Antonia Pillosio

 

Siamo andati a Paluzza, nel cuore delle Alpi Carniche, dove ha sede il Centro Servizi per le Foreste e le attivita’ della montagna.

Il centro offre servizi informativi ad operatori pubblici e privati nel settore della filiera foresta - legno - energia.

Ascolteremo le voci degli uomini e delle donne del Corpo della Forestale, che partecipano ad un corso formativo prima degli esami finali del concorso pubblico.

La formazione e la cultura del Bosco Legno verso i giovani e’ fondamentale per garantire la sostenibilita’ futura del comparto.

 

E con Giuseppe Vanone , Presidente Ordine Dottori Agronomi e Forestali FVG e Mirco Cigliani, Presidente Legno Servizi Forestry Cluster , scopriremo alcuni lavori forestali, che si svolgono   in ambienti isolati e interessano territori difficili per accessibilita’, pendenza e altitudine.

IL MONT intune pagjine

Leonardo Zanier

Regjie Dorino Minigutti

Te cuarte pontade di IL MONT intune pagjine il protagonist al è Leonardo Zanier, poete e scritôr nassût a Maranzanis di Comelians, in Cjargne. Te sô vite al à lavorât soredut tal forest, prime in Maroc e po in Svuizare, fasint plui lavôrs come il muredôr, il dissegnadôr e l’insegnant. Il teme de emigrazion al è simpri stât te sô produzion leterarie za sul imprin cu la racuelte di poesiis Libers di scugnî lâ dal 1964. Tra lis tantis peraulis che nus à lassât Zanier, Martina Delpiccolo a ‘nd à sielzudis trê che a metin adun la sô vision dal mont: Cjargne, Partî, Confins.

 

 

 

CESFAM

di Antonia Pillosio

 

O sin lâts a Paluce, tal cûr des Alps Cjargnelis, dulà che al à sede il Centri Servizis pai Boscs e lis ativitâts de mont.

Il centri al ufrìs servizis informatîfs a operadôrs publics e privâts intal setôr de filiere bosc - len - energjie.

O scoltarìn lis vôs dai oms e des feminis dal Cuarp de Forestâl, che a partecipin a un cors formatîf prime dai esams finâi dal concors public.

La formazion e la culture dal Bosc Len viers i zovins a son fondamentâls par garantî la sostignibilitât future dal compart.

E cun Giuseppe Vanone, President dal Ordin Dotôrs Agronoms e Forestâi dal F-VJ e Mirco Cigliani, President di Legno Servizi Forestry Cluster, o scuvierzarìn lavôrs forestâi che si fasin in ambients isolâts